Mensen met een iPhone 8 of een iPhone X ervaren al sinds oktober 2017 problemen met het T-Mobile netwerk. Deze problemen zijn nog steeds niet opgelost. Het is onduidelijk hoeveel mensen last hebben van netwerk-problemen.

Zowel Apple als T-Mobile houden zich stil over het aantal gebruikers die netwerk-problemen ervaren. Gebruikers hebben last van storingen tijdens het bellen en het internetten. T-Mobile gaf aan een onderzoek te starten naar het probleem, maar meer dan een half jaar later is er nog steeds geen oplossing gevonden.

Het is onduidelijk of het probleem bij Apple of bij T-Mobile ligt. T-Mobile gaf eerder aan dat 0,3 procent van de iPhones deze problemen ervaren, maar actuele cijfers hebben we niet. Er is ook nog steeds geen duidelijkheid over de oorzaak van het probleem. T-Mobile geeft klanten de optie om de iPhone in te ruilen voor een andere iPhone als het probleem niet kan worden verholpen via het reparatiecentrum. Heb je het toestel niet rechtstreeks bij T-Mobile gekocht, maar bij een telecomwinkel, dan zul je daar heen moeten gaan voor reparatie of om je toestel in te ruilen.

via [iculture]